Carrefour actie 2016

Voor het 7e jaar op rij zetten Carrefour en enkele grote merken (Henkel, Savencia, Kimberly Clark, Pepsico, Mondelez, Yoplait/General Mills, Nestlé) een solidariteitsactie op ten voordele van Child Focus. Deze actie vindt plaats van 16 november tot en met 27 november in de Carrefour market en van 23 november tot 6 december 2016 in de Carrefour Hypermarkten. Ben je er ook bij?

Een goede zaak voor iedereen

Child Focus stelt alles in het werk om vermiste kinderen terug te vinden en om te strijden tegen seksuele uitbuiting van minderjarigen zowel on-als offline. Hiervoor ontwikkelen en updaten we regelmatig ons aanbod van sensibiliseringstools. Deze preventie vereist een gedegen kennis, mankracht en uiteraard ook middelen.

Carrefour bundelt samen met enkele grote merken zijn krachten om voor Child Focus een succesvolle fundraising actie op te zetten. Meer dan 30 producten nemen hieraan deel. Bij aankoop van deze producten in uw Carrefourwinkel steun je Child Focus al. We hebben ook jouw hulp nodig. 10% van de opbrengst wordt aan Child Focus geschonken.

Doel: online veiligheid

De opbrengst van dit jaar zal worden gewijd aan de online veiligheid, omdat seksuele uitbuiting ook online gebeurt. Het is een fenomeen dat snel evolueert, daarom is aangepaste preventie vereist. Child Focus wil informeren en jongeren ondersteunen in hun verantwoord gebruik van het internet om zo risico’s te beperken.

Elke Euro telt

In 2015 werd € 137.000 ingezameld en ingezet voor de versterking en uitbreiding van affichage campagnes. Dit netwerk wordt ingeschakeld wanneer een kind als vermist wordt opgegeven.

Van harte bedankt voor jouw steun! 

bron: Child Focus

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here